PRODAJA = ZANIMANJE #ZA5

PRODAJA = ZANIMANJE #ZA5


Prodaja je bez sumnje jedno od najuzbudljivijih i najdinamičnijih poslova današnjice. Zato nije ni čudo što ovim poslom želi da se bavi većina mladih ljudi. Upornost, brzo i strateško razmišljanje, komunikativnost, spretnost, samo su neke od osobina koje karakterišu osobe koje se bave ovim zanimanjem. Da li se prepoznaješ u nekim od njih?

Ukoliko te privlači uzbudljivo okruženje, puno izazova i mogućnosti za razvoj, onda je prodaja pravo zanimanje za tebe. Zato dođi u Impact Hub, u četvrtak, 19. januara, da čuješ zanimljivo predavanje na ovu temu. Naši predavači govoriće o pozicijama, kao što su: sales management, key account management, merchandising, customer logistics i trade marketing management. Dakle, sva ona trenutno aktuelna i uspešna zanimanja u ovoj oblasti. Kroz interesantnu priču o prodaji i svom profesionalnom razvoju, vodiće te:

  • Ivan Štibl, Key Account Manager u kompaniji Nestlé Adriatic
  • Kristijan Popović, Senior Key Account Manager u kompaniji Coca-Cola Hellenic
  • Nemanja Ivković, Transport Manager u kompaniji Delhaize Serbia
  • Ognjen Leščešen, direktor kompanije eLog Adria Serbia
  • Zdenka Kelić, Sales & Business Development Consultant u komaniji “SBD Consulting”.

Predavanje otvara Ivan Štibl, Key Account Manager iz kompanije Nestlé Adriatic i njegova tema je sales managment. Za sebe kaže da je posvećena osoba sa jasnom vizijom. U ovoj kompaniji je od 2013. godine i uspešno je obavljao različite funkcije vezane za prodaju. Pre toga je radio u Nelt Grupi i BG elektroniku. Paralelno sa poslovnim aktivnostima završava Školu za sport i medicinu, gde se edukuje za trenera košarke. Učestvovao je kao volonter u akciji Beogradizacija. Ističe da je su osmesi i zadovoljstvo ljudi povodom ove akcije ono što je bilo sjajno. Poseduje setifikat „FISAF international Fitness instructor“ i član je Mense.

O tome šta sve podrazumeva Key Account Management govoriće Kristijan Popović, dolazi iz kompanije Coca-Cola Hellenic, gde radi na poziciji Senior Key Account Manager. Na ovoj funkciji je već 2 godine, dok je ranije bio Chief Operating Officer u kompaniji Euromax i Operations Manager u Delta Maxi Grupi. Interesovanje za ovu industriju nije došlo slučajno, već jer je nakon XIII beogradske gimnazije, završio je Ekonomski fakultet u Beogradu, smer Trgovinski menadžment i marketing. Koliko mu je ovo formalno obrazovanje doprinelo u sadašnjem radu, kao i koji su izazovi sa kojima se susreće u prodaji i kako ih rešava, predstaviće Kristijan u svom izlaganju.

Customer Logistics je tema Nemanje Ivkovića, Transport Manager u kompaniji Delhaize Serbia. Zadužen je za distribuciju svih kategorija hrane, kao i proizvoda koji ne spadaju prehrambene. Koliko je zahtevna njegova funkcija i šta sve obuhvata, saznaćeš na predavanju. Ovaj posao uspešno obavlja već više od četiri godine, dok je ranije radio u Delta Maxi Grupi, kao DC Manager i saradnik u logistici. Preneće svoja iskustva i sa ovih pozicija. Ima master diplomu na Saobraćajnom fakultetu, Univerziteta u Beogradu. Tečno govori engleski jezik. Detaljno o svom profesionalnom razvoju, govoriće Nemanja u Impact Hub-u.

Ognjen Leščešen, direktor kompanije eLog Adria Serbia, predstaviće temu trade logistics. Ovim poslom se usešno bavi od 2014. godine, dok je ranije bio Country Manager u Ambalažnom servisu i menadžer prodaje u ITPP Commerce-u. Završio je osnovne studije finansija na Univerzitetu za poslovni inženjering i menadžment, a ima i master diplomu na Beogradskoj bankarskoj akademiji. Pored formalnog obrazovanja, usavršavao se kroz različite kurseve, kao što su: 3. International Conference of Banja Luka Stock Exchange, 1. PRO PR Financial Day Sarajevo, Analysis of Stocks. Bio je predsednik Rotaract Club Metropolitan.

O tome da prodaja nije zanimanje kojim se bave samo osobo muškog pola, potvrdiće nam Tamara Gočmanac, Sales Manager hotela “Excelsior”.Tamara je studirala na Visokoj turističkoj školi, dok je svoju diploma iz marketing operacija u oblasti turisma i usluga putovanja stekla na Univerzitetu Singidunum. Svoju karijeru započela je kao recepcioner, ali je vrlo brzo ušla u svet prodaje. Ako te zanima kako je to baviti se prodajom u hotelijerstvu, Tamara je prava osoba od koje to možeš saznati.

Za bilo koji posao kojim ćete se u budućnosti baviti, strategija je veoma važna. Šta se ona podrazumeva u prodaji, objasniće Zdenka Kelić, Sales & Business Development Consultant u komaniji “SBD Consulting”. Zdenka govori dva jezika i svoju karijeru gradila kroz kompanije poput “British American Tobacco” i “Doncafé Strauss Adriatic”. Ako te zanima koju školu je potrebno završiti da bi jednog dana postao prodajni strateg i koje profesionalno iskustvo je potrebno da stekneš da bi jednog dana bio konsultant, dođi u četvrtak u Impact Hub i pitaj Zdenku sve što te zanima.

Prijave za ovo sjajno predavanje su ovde. Čeka nas još jedan zanimljiv četvrtak #za5!