Poslovi #za5 u PR sektoru


Odnosi s javnošću su već neko vreme vrlo popularna oblast zanimanja i nijedna kompanija, organizacija ili institucija uspešno poslovanje ne može zamisliti bez kvalitetnog PR tima. Zahvaljujući velikom interesovanju studenata, interaktivna predavanja “Poslovi #za5” će po drugi put biti realizovana na Fakultetu organizacionih nauka, 12. aprila 2019. godine u 14:00 časova, a držaće ga neki od najuspešnijih menadžera i direktora PR scene u Srbiji.

Koja je razlika između pozicije Communcations i Public Affairs menadžera u internacionalnim kompanijama, kako se sa različitim izazovima nosi PR menadžer fudbalskog kluba i kako izgleda radni dan Account menadžera u agenciji otkriće vam:

 

Nada Filipović je nakon studija na Filoloskom fakultetu Univerziteta u Beogradu, svoju karijeru počela da gradi u sferi odnosa sa javnošću kao PR menadžer u firmi Bel Pagette, prvoj telekomunikacionoj kompaniji u Srbiji, zatim u BK grupaciji, kompaniji Mobtel, kao i u okviru centralizovanog PR sektora. Nakon toga, bila je zaposlena je kao menadžer za organizaciju regionalnih politicko-ekonomskih konferencija u grčkoj agenciji TGI u kojoj je sarađivala sa brojnim internacionalnim kompanijama, vladama i vladinim institucijama. U agenciji McCann Erikson PR vodila je sektor zdravstva, razvijajući strategije komunikacije za brojne klijente iz oblasti zdravstva i farmaceutske industrije, kao i za Ministarstvo zdravlja Republike Srbije. Nakon dugogodišnjeg agencijskog rada, preuzima poziciju menadžera za internu i eksternu komunikaciju u Hemofarmu, najvecoj domacoj farmacutskoj kompaniji. Svoje bogato iskustvo od 2015. godine prenosi u kompaniju Coca-Cola u Srbiji, u kojoj  je angazovana na lokalizaciji globalne strategije, razvijajući projekte koji doprinose osnaživanju kako imidza i reputacije kompanije, tako i brendova iz celokupnog portfolija. Nada je menadžer za komunikaciju u kompaniji Coca-Cola Srbija, zaduzena za Srbiju, Crnu Goru i Severnu Makedoniju.

 

Vanja Vagić diplomirala novinarstvo na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu, na smerovima: Televizija i Odnosi s javnošću. Tokom studiranja radila je u zabavnoj redakciji Hrvatske radiotelevizije, a po završetku fakulteta zapošljava se u T-Mobile Hrvatska kao asistent u odeljenju korporativnih komunikacija gde ostaje narednih godinu dana. Nakon T-mobile, Vanja započinje svoju dvanaestogodišnju karijeru u komunikacijama kompanije Nestle, sve do prelaska u Mars u julu 2017. godine na poziciju Corporate Affairs Manager (menadžer korporativnih komunikacija) za BBA regiju koja obuhvata 12 tržišta Baltika, Balkana i Adriatica. Kao menadžer korporativnih komunikacija Vanja je zadužena za koordinaciju komunikacije na pomenutih 12 tržišta, sa fokusom na negovanje i građenje korporativne reputacije, promovisanjem jedinstvene Mars kulture, pružanjem podrške Mars saradnicima i brendovima u ostvarivanju postavljenih ciljeva i negovanjem odnosa sa medijima i drugim zainteresovanim stranama.

Olja Stojanović je diplomirala na Fakultetu političkih nauka, na smeru novinarstvo. Za vreme studija, radila je kao novinar i asistent organizacije događaja za veliku agenciju S Team Bates SAATCHI&SAATCHI. Na poslednjoj godini studija, počinje da radi u nevladinom sektoru, pri američkoj nevladinoj organizaciji Međunarodni republički institut (IRI), kao programski menadžer. Tri godine kasnije, prelazi u OEBS – Organizaciju za evropsku bezbednost i saradnju. Nakon pet godina u Misiji OEBS-a, 2006. godine preusmerava svoju karijeru u biznis sektor, u kompaniji Coca-Cola Hellenic Srbija, gde pet godina radi na razvoju, implementaciji i unapređenju strategije komunikacije, kao Public Affairs and Communication menadžer za Srbiju i Crnu Goru.

Od novembra 2015. godine, Olja obavlja poziciju Internal Communication Director u Coca-Cola HBC Srbija.

 

 

Dragan Velanac je završio Sportsku akademiju Beograd, nakon čega je završio i London School of PR. Preko 15 godina je deo FK Partizan, gde je prvenstveno bio menadžer za članstvo i radio na velikom projektu „Dobrodošli u crno-beli svet“, kao i na promociji kluba i organizaciji turnira. Nakon četiri godine na toj funkciji, postao je menadžer odnosa sa javnošću. Za vreme velikog uspeha kluba – takmičenja u UEFA Ligi šampiona, organizovao je različite događaje i konferencije za medije. Učestvovao je i u projektima društveno-odgovornih akcija kluba pod nazivom Fondacija FK Partizan, koji je dobio visoke preporuke od strane Evropske Asocijacije Fudbalskih Kubova. Od septembra 2012. godine, Dragan je obavlja dinamičan posao Marketing i PR menadžera jednog od najuspešnijih fudbalskih klubova u Srbiji.

 

Jelena Simić Milojević je diplomirala na Fakutetu za menadžment u Novom Sadu, na smeru menadžment u medijima. Kao student završne godine fakulteta, počinje da radi na TV B92 kao novinar, gde je imala priliku da izveštava o aktuelnim društveno-političkim temama i sarađuje sa najvećim novinarskim imenima u Srbiji. Jelena dalji profesionalni izazov nalazi u odnosima sa javnošću, radeći za McCann Erickson PR (današnji Represent Communications), WE Communication, Kreativa Unlimited. Poslednje dve godine Jelena je angažovana na poziciji Account Manager u agenciji V+O Communication.

 

 

 

Prijave za ovo predavanje su ovde: http://bit.ly/PosloviZa5PR

 

Mesto: Fakultet organizacionih nauka (Jove Ilića 154)

Datum i vreme: četvrtak, 12. april 2019. godine u 14:00 časova