POSLOVI #za5

POSLOVI #za5 - predavači iz oblasti marketinga


DRUGO PREDAVANJE POSLOVI #ZA5: ZANIMANJA IZ OBLASTI MARKETINGA

Predavanja Poslovi #za5 iz oblasti marketinga

Na prvim predavanjima Poslovi #za5 saznali smo kako se zaposliti u kompaniji čiji proizvod obožavate od svoje četvrte godine, otkrili smo da je okej predomisliti se na trećoj godini fakulteta i promeniti poziv i da je takođe okej kada prihvatite posao – a ni ne znate opis posla!

Tema sledećih predavanja Poslovi #za5 biće marketing, a svi zainteresovani studenti moći će da čuju lične priče i iskustva mladih profesionalaca i uz njihovu pomoć otklone nedoumice koje imaju o budućem zaposlenju ili (ne)formalnom obrazovanju.

Na Fakultetu organizacionih nauka, 13. decembra u 16:00 časova saznajte kako izgleda biti User Acquisition Manager u svetski poznatoj domaćoj kompaniji, u čemu je razlika između Marketing Manager i Brand Manager pozicije, koji su to oblici (ne)formalnog obrazovanja koji ti mogu pomoći da postaneš Event  Manager internacionalne konsultantske kuće. Na ova, i  mnoga druga pitanja odgovaraće:

 

Marko Stojiljković je završio Ekonomski fakultet u Beogradu, nakon čega je završio i London School of PR. Svoju karijeru je gradio u velikim multinacionalnim i domaćim kompanijama na različitim pozicijama u marketingu. Marko je radio kao Regionalni Brand Manager u kompaniji Nestle, kao Brand Manager u kompaniji Heineken, Regionalni Trade Manager u kompaniji Jafa Crvenka.

Trenutno je Marketing Manager za međunarodne brendove u kompaniji Molson Coors.

 

 

Tijana Popović je završila Poljoprivredni fakultet u Zemunu, nakon čega je upisala master studije na Fakultetu organizacionih nauka. Svoju karijeru je započela na poziciji Brand Manager za Srbiju i Crnu Goru, a danas je Brand manager za istočni Balkan i lider za brend Skittles za zemlje Baltika, istočnog Balkana i Jadranske regije. Ovo sve ne čudi, ako znamo da je Tijana pre toga bila Brand Managera u kompaniji Bambi, i to jednog od najvoljenihih i najvećih domaćih brendova – Plazme. Sve ovo usledilo je nakon pozicija saradnika u marketingu Delta Maxi grupe za Crnu Goru, Bosnu, Burasku i Albaniju i Brand Managera Aqua Gale u Delta M grupe.

Poslednjih sedam godina radi u kompaniji Mars kao Brand Manager.

 

Adorjan Kurucz je više od pet godina na poziciji kreativnog direktora u agenciji Homepage. Zanatlija u duši, “devojka za sve” u agenciji, a mozak mu radi brže nego što je moguće izguglati. Mrzi trendove u digitalu, zato što je korak ispred njih. Uvek spreman da kaže NE kada se od njega traži nešto što nema smisla. Klijenti ga često ne razumeju, ali kada “kliknu” dešava se prava magija.

 

 

 

Dušan Pantić je osnovne i master studije završio na Fakultetu organizacionih nauka, a školovao se i u Sjedinjenim Američkim Državama na Univerzitetu u Minesoti, gde je završio četvrtu godinu osnovnih studija na smeru Preduzetnički menadžment.

Sve vreme svog školovanja bio je veoma aktivan na polju neformalnog obrazovanja, te je bio aktivan član i lider srednjoškolskih i studentskih organizacija, kao što su Unija srednjoškolaca Srbije i AIESEC, što je u velikoj meri uticalo na izgradnju njegove karijere. Smatra da je neformalno obrazovanje, u najmanju ruku, podjednako važno kao i formalno.

Po završetku studija radio je nepunih godinu dana u jednom IT startapu iz Velike Britanije, a poslednje dve godine radi kao User Acquisition Manager u kompaniji Nordeus.

 

Aleksandar Đorđević je završio studije u Londonu, Bachelor of Business Science sa specijalizacijom iz marketinga, na američkom Huron Univerzitetu. Karijeru je započeo u marketinškoj agenciji Mosaic, da bi nakon samo dve godine dobio poziciju Account Director u agenciji New Moment New Ideas Company, koja je marketinška agencija sa najviše nagrada u regionu. Tamo je tokom godina vodio brojne lokalne i internacionalne kampanje (neke i višestruko nagrađivane) za klijente kao što su Opel, Sony, Western Union, Chivas, Jameson, Nectar, Esensa itd, nakon čega je dobio poziv upravo od Esense, domaće farmaceutske kompanije, da se oproba u ulozi direktora marketinga.

Ipak, preduzetnički duh koji poseduje, kao i želja da ima sopstveni biznis su ga brzo posle toga odvukli da otvori svoju agenciju. Danas je vlasnik agencije Bilbrod koja se bavi media buying-om i koja je napravila prvi medijski brod u Evropi.

 

 

Aleksandar Derbogosijan je svoju karijeru u marketingu počeo pre devet godina u jednoj od najvećih turističkih agencija – Go2Travelling. Nakon turističke, prelazi u PR agenciju V+O Communication na poziciju BTL coordinator, gde je zahvaljujući svojoj kreativnosti i posvećenosti, vrlo brzo počeo da obavlja dve menadžerske pozicije istovremeno -Digital Account Manager i Event Manager. Nakon organizacije nekih od najvećih gradskih žurki, kao Event Manager organizuje događaje na kojem se nekoliko puta pojavljuju brojni državni zvaničnici – predsednik, premijer, ministri, predstavnici Vlade Srbije. Uspešno je realizovao najveći događaj u istoriji Elektromreža Srbije, a neki od klijenata su mu bili i Coca-Cola Company, Coca-Cola HBC, Heineken, AIK banka, Bosch i Evropski PROGRES.

 

 

Milica Garzičić je nakon završene srednje škole, 2010. godine upisala fakultet Istituto Marangoni u Milanu, gde je studirala Fashion Business na italijanskom jeziku.

Naredne dve godine studije završava u Londonu i Parizu, gde je i diplomirala na francuskom jeziku. Za vreme života u Parizu, stiče radna iskustva u poznatim kompanijama kao sto je Alexander Wang, Lanvin, Jean Paul Gaultier i Karla Otto, gde se najviše i zadržala, radeći kao Press officer. 2015. godine se vraća u Beograd gde kreće da razvija mobilnu aplikaciju Fashion Calendar App sa firmom Enetel Solutions i uporedo otvara svoj privatni biznis, fabričku proizvodnju i prodaju ženske konfekcije kroz firmu Lolam D.o.o. Lolam trenutno zapošljava 15 ljudi, a firma se bavi pretežno razvijanjem ecommerce poslovanja kao i razvoja mreže velekupaca u regionu, a od januara 2019. godine će biti prisutna i u Australiji.

 

 

 

Svi zaniteresovani mladi se za ovo sjajno predavanje o marketingu mogu prijaviti na sledećem linku: bit.ly/PrijavaPosloviZa5Vol2,