POSLOVI #za5

POSLOVI #za5 - predavači iz oblasti komunikacija


S obzirom na visoku stopu nezaposlenosti u Srbiji i statistiku da je, u proseku, potrebno oko dve godine nakon završene škole/studija za pronalazak posla, neformalno obrazovanje i vanškolske aktivnosti ključne su za izgradnju uspešne karijere.

Projekat „Budućnost #za5“nastoji da mladima pomogne u donošenju odluke o budućem zaposlenju, olakša pronalaženje posla i izgradnju uspešne karijere. Kao prvu od aktivnosti na projektu, realizuju se „Poslovi #za5“, zanimljiva predavanja o modernim i najtraženijim zanimanjima današnjice, na kojima će da predavači podeliti sa mladima koji su to oblici (ne)fomalnih edukacija koje su im pomogle na putu do uspeha.

Prvo u nizu predavanja odnosiće se na zanimanja iz oblasti komunikacija, odnosno PR (Public relations). Kod nas se ova oblast zove i odnosi s javnošću i veoma je rasprostranjena u svim delatnostima. Nijedna kompanija na svetu više ne može da zamisli svoje poslovanje bez PR timova koji brinu o njihovoj reputaciji, kontaktima sa medijima i kriznim situacijama.

Interesantnu temu odnosa sa javnošću studentima i srednjoškolcima predstaviće mladi menadžeri i menadžerke velikih kompanija i organizacija, a prvo predavanje biće održanu u sredu, 5. decembra u 16:00 časova na Ekonomskom fakultetu.

Jelena Trninić je završila osnovne i master studije na Tehnološko-metalurškom fakultetu u Beogradu. Prve tri godine profesionalnog iskustva provela je u NIS Jugopetrol. Nakon toga, 12 godina je radila u kompaniji Tetra Pak, prvo kao Menadžer zastite životne sredine, a od 2007. prelazi u sektor prodaje kao Key Account Manager.

Od 2012. godine je deo Coca-Cola Systema. U Coca-Cola HBC (CCHBC) je pocela da radi kao Packaging & Packaging Waste Manager za četiri tržišta, da bi 2015. presla na poziciju Group Public & Regulatory Affairs Manager, a nakon samo sedam meseci napreduje u Group Senior Public & Regulatory Affairs Manager za 28 CCHBC trzista gde je bila odgovorna za relevantna regulatorna pitanja (ograničenja poslovanja u segmentu proizvoda, pakovanja i tržišta). Od maja 2018. godine je na trenutnoj poziciji u The Coca-Cola Company.

 

Tanja Tatomirović je osnovne i master studije završila na Fakultetu političkih nauka u Beogradu, a tri godine doktorskih studija uspešno je obavila na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu, dok doktorat brani na međunarodnim obrazovnim institucijama.

Bavi se odnosima s javnošću već skoro dve decenije, uz iskustvo koje je sticala u medijima, obrazovanju, petrohemijskoj industriji, telekomunikacijama, te IT sektoru. Vodila je kriznu komunikaciju nagrađenu PRiZnanjem 2010. godine, a iste godine je proglašena i za jednu od 50 najvažnijih osoba u digitalnoj televizijskoj delatnosti u Evropi. Vodila je privatizaciju najstarijeg živog nedeljnika na Balkanu, “Pančevca”. Napisala je udžbenik o radio propagandi za vreme vladavine fašizma u Italiji, ekspert je za “employee advocacy”, u slobodno vreme piše za Thrive Global portal, a nedavno je primljena po pozivu u Savet za komunikacije čuvenog Forbes-a.

Tanja je direktor komunikacija za region od 24 zemlje u kompaniji Microsoft. Živi na relaciji Srbija – Nemačka.

 

Sanja Tomić je diplomirala na Fakultetu političkih nauka na smeru novinarstvo i komunikologija. Karijeru u komunikacijama je započela i izgradila u agenciji Represent Communications, gde je imala prilike da se PR-om bavi u praksi u radu sa različitim klijentima, ali i u teoriji, tako što je učestvovala u organizaciji Londonske škole za odnose s javnošću, čiji je bila kasnije i predavač. Internim komunikacijama je počela da se bavi u kompaniji Delhaize Serbia u kojoj je provela šest godina.

Poslednjih šest meseci radi na poziciji menadžera za komunikaciju i motivaciju zaposlenih u kompaniji Vip mobile.

 

 

Natalija Racković je diplomirala na Ekonomskom fakultetu u Beogradu na smeru Marketing. Svoju profesionalnu karijeru je počela u Alpha banci, gde je u bila zadužena za vođenje korporativnih i internih komunikacija i brojnih marketinških kampanja. Nakon dve godine, odlučila je da se oproba u ulozi konsultanta za komunikacije u agenciji V+O Communication, gde je vrlo brzo napredovala do pozicije generalnog direktora. Strateški je konsultant i kreator brojnih strategija i kampanja za UNDP, EU PROGRES, Ministarstvo životne sredine, Ministarstvo zdravlja, Privrednu komoru Srbije, Coca-Cola, Heineken i brojne druge. Osvojila je i nagradu Društva srbije za odnose sa javnošću.

Natalija je 2018. godine postala i suvlasnik firme koju vodi.

 

Jelena Parezanović je diplomirala na Filološkom fakultetu, na smeru Skandinavski jezici i književnost, nakon čega je završila i London School of PR. Svoju profesionalnu karijeru započela je kao mlađa savetnica u Grupi za odnose s javnošću kod potpredsednika Vlade zaduženog za evropske integracije. Dve godine kasnije, postaje posebna savetnica predsednice Narodne skupštine Republike Srbije. U periodu od 2014. do 2016. radi kao posebna savetnica potpredsednice Vlade i ministarke državne uprave i lokalne samouprave, a narednih godinu dana obavlja funkciju savetnice ministra privrede za odnose s avnošću.

Trenutno radi kao posebna savetnica ministra državne uprave i lokalne samouprave na komunikaciji reforme javne uprave koja treba da doprinese stvaranju profesionalne, moderne i efikasne javne administracije.

 

 

Prijave za ovo sjajno predavanje su OVDE.