POSLOVI #za5

POSLOVI #za5 -PREDAVAČI #ZA5 IZ OBLASTI DIGITALNOG MARKETINGA


Bez obzira kojom oblasti marketinga želite da se bavite, među glavnim veštinama koje poslodavac od kandidata traže jesu poznavanje barem osnova digitalnog marketinga. Ovo je posebno izraženo kada je reč o komunikacijama i kreativnim uslugama, ali digitalne veštine se traže i u oblastima u kojima do sada nisu bile neophodne, kakve su tradicionalni marketing i istraživanje tržišta.

Stručnjaci u ovoj oblasti će u ponedeljak, 22. aprila u 15:00 časova, na Fakultetu za kulturu i medije (Bulevar maršala Tolbuhina 8), pričati nešto više o stanju marketinga u Srbiji, budućnosti digitala, ali i  otkriti izazove sa kojima su se susreli u svojoj karijeri.

Predavači koji će odgovarati na vaša pitanja su:

Aleksandar Radukin je Digital Performance menadžer i suosnivač kreativne digitalne agencije Homepage.Za sebe kaže da je agencijski buntovnik, mrgud i bukadžija. Jedan od vodećih eksperata i preduzetnika u digitalnoj industriji sa preko deset godina iskustva i 500 projekata iza sebe. Konsultant fokusiran na rezultate, edukator i motivacioni govornik. Vizionar sa fokusom na visoke ciljeve. Ekstrem po prirodi, broju pirsinga u ušima, pronaciji i pretrčanim kilometrima. U suštini, jedan porodičan čovek, prilično dosadan.

 

 

 

 

 

Stefan Lobor studira Poslovni fakultet Univerziteta Singidunum u Beogradu. Tokom srednjoškolskog obrazovanja počinje da se bavi omladinskim aktivizmom i omladinskim politikom i tada prvi put dolazi u dodir sa volontiranjem, aktivnim građanstvom, organizacijom projekata i menadžmentom ljudi. Teorijsko znanje potkrepljuje praktičnim iskustvom u kompaniji 365ADS doo čiji je stipendista još od prvih studentskih dana. Od nastanka firme učestvuje u procesima razvoja i usavršavanja biznisa na svim nivoima. Taj prvi poslovni doprinos osnažio je njegovu želju da, kroz biznis, utiče na progres društva i tržišta. Trenutno usavršava prodaju i menadžment timovima unutar 365ADS doo.

 

 

 

 

 

 

Jovan Praštalo diplomirao je na Tehnološko-metalurškom Fakultetu, a karijeru u komunikacijama je započeo u marketinškoj agenciji Executive Group, gde se bavio digitalnim komunikacijama The Cola-Cola Company brandova. Prvom poslu u marketinškoj agenciji prethodila je stipendija kompanije Delhaize Serbia i edukativni program Američke privredne komore – AmChamps. Poslednjih godinu dana radi na poziciji Marketing Expert-a za digitalne komunikacije u kompaniji Vip mobile.

 

 

 

 

Martina Anđelković, poznatija kao Snajka de Madre, jedna je od pionirki digitalnog marketinga u Srbiji. Svoju karijeru započela je kao novinarka na radiju, zatim televiziji, web-u, pisanim medijima, magazinima i poslednji novinarski angažman bio joj je na RTV B92. Nakon toga potpuno napušta novinarstvo i počinje sama da uči o digitalnom marketingu. Prvi “digitalni” korak pravi u startapu MojaGaraža. Osniva humanitarnu akciju za pomoć napuštenim životinjama #NahraniPsa i pomoću jednog “tvita” uspeva da tokom poplava 2014. godine sakupi preko 12 tona hrane za životinje u ugroženim područjima. Osniva agenciju za marketing Snajka de Madre. Godine 2015. postaje neodvojivi deo marketing timova najvećih muzičkih festivala u Srbiji i regionu. Zadužena je za digital marketing kampanje događaja u organizaciji Centra beogradskih festivala.

Prijave za ovo sjajno predavanje su OVDE.